.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل اولین جلسه اتاق فکر در گلستان

اولین جلسه هم اندیشی تشکیل اتاق فکر و بررسی موانع و چالشهای استان تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور استاندار گلستان،معاون سیاسی امنیتی،و تعدادی از روسای دانشگاهها و موسسات آموزشی برگزار شد. " مهندس محمودزاده" ضمن ضرورت تشکیل این اتاق در رشد و توسعه استان بیان داشتند برای رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار از تمامی افکار و اندیشه ها باید استفاده کنیم زیرا این مهم با حضور یک قشر یا گروه خاصی امکانپذیر نیست.
وي اظهار داشت: هر چند توسعه استان بر اساس سند چشم انداز توسعه و برنامه چهارم تعریف شده است اما استفاده از اندیشه های کار آمد و نو و منطبق کردن این برنامه ها با واقعیات موجود و توان استانی بسیار ضروری است ما باید به منظور استفاده از ظرفیت ها مسیر حرکت جامع را مشخص کرده و در این راه تمامی دانشگاهها و موسسات آموزشی در یک جهت حرکت کنند ایشان آمایش استان را از ضروری ترین موضوعات قابل پیگیری در این اتاق و راهی مهم برای رسیدن به توسعه ذکر کردند.
"نوری معاون سیاسی امنیتی" نیز دانشگاهها را محل تعلیم و تربیت و پرورشی استعدادها دانسته و بیان داشتند اگر نیروی انسانی را از مهم ترین عوامل توسعه بدانیم دانشگاهها نیز مهم ترین مکان جهت پرورش این استعدادها است،ایشان نیز نگاه آمایشی و برنامه ریزی ،واستفاده از ظرفیت های استان را در رسیدن به توسعه واقعی یاد آور شدند.
در ادامه آقایان دکتر سمنانی ،دکتر شهواری،دکتر ایران بخش،دکتر محسنی ،دکتر میر کتولی،دکتر رحمانی روسای دانشگاهها ی علوم پزشکی گرگان،پیام نور کردکوی،آزاد اسلامی علی آباد کتول،آزاد اسلامی گرگان،پیام نور گرگان و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی و سرکارخانم احمدی رئیس آموزشگاه فنی حرفه ای گرگان هر کدام به بیان نظرات و دیدگاههای خود در ارتباط با توسعه،موانع و چالشهای موجود استان،الگوهای مناسب اتاق فکر،تجربیات سایر کشورها در این خصوص و راهکارهای اجرایی را در تشکیل اتاق فکر و موانع توسعه استان پرداختند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.